Home Contacts

Gry

Ankieta

Jak oceniasz stronę

Bardzo fajna
Fajna
Średnia
Słaba
Bardzo słaba

Popularne

    Kalendarz

    «    Luty 2018    »
    PoWtŚrCzPiSoNi
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728 

    Might & Magic: Heroes VII (2015) v1.7 - YaGo / Polska Wersja Językowa

    14-03-2016, 14:45 | Kategoria: PC | Wyświetleń:



    Might & Magic: Heroes VII (2015) v1.7 - YaGo / Polska Wersja Językowa


    Might & Magic: Heroes VII (2015) v1.7 - YaGo / Polska Wersja Językowa



    Might & Magic: Heroes VII to siódma główna odsłona kultowej serii strategii turowych w realiach fantasy. Tak jak dwie poprzednie odsłony, siódemka powstała pod auspicjami firmy Ubisoft, ale zadanie wyprodukowania gry po raz kolejny powierzono nowemu deweloperowi. Tym razem padło na niemieckie studio Limbic Entertainment, czyli zespół, który wcześniej opracował dodatki do Might & Magic: Heroes VI oraz osadzone w tym samym uniwersum RPG Might & Magic X: Legacy.

    Historia opowiadana przez Might & Magic: Heroes VII rozgrywa się dziesięć lat po wydarzeniach z Heroes of Might and Magic V, a jej centralnym punktem jest wojna domowa toczona o tron Imperium. Kampania koncentruje się na młodym księciu z rodu Gryfów imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. By pomóc bohaterowi osiągnąć zwycięstwo, doradcy raczą go opowieściami o dawnych dziejach swoich ludów – przedstawionymi w formie osobnych kampanii do przejścia. Dzięki takiemu rozwiązaniu tryb fabularny ma bardzo nieliniową strukturę.

    Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Znalazły się wśród nich Przystań, Akademia, Twierdza, Nekropolis, Sylvan oraz Lochy (dwie ostatnie zostały wybrane przez graczy w sieciowym głosowaniu). Podstawowe mechanizmy zabawy oparto na rozwiązaniach z poprzednich części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy rozległe mapy, zbieramy surowce i rozbudowujemy swoje miasta. Oprócz tego w międzyczasie rozwijamy bohaterów, rekrutujemy jednostki i toczymy boje na pełnych detali mapach bitewnych. Autorzy wysłuchali sugestii fanów i w Might & Magic: Heroes VII przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w Heroes VI. Przede wszystkim zrezygnowano z uproszczonego modelu ekonomicznego, przywracając siedem odmian surowców w miejsce czterech. Każda frakcja dostała dwuwymiarowy ekran miasta z pojedynczymi animowanymi elementami (w „szóstce” to samo znalazło się dopiero po wypuszczeniu patcha 1.5). Usunięty został system transformacji podbitych zamków, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się już automatycznie we właściwy naszemu bohaterowi typ miasta. Jednostki straciły możliwość teleportowania się między lokacjami (znów konieczne jest korzystanie z karawan). Powróciło wykorzystywanie machin oblężniczych – balist, namiotów medyków i ich odpowiedników – podczas bitew. Ponadto przywrócono klasyczną księgę zaklęć i naukę czarów przez odwiedziny w miejskich Gildiach Magów. Postanowiono natomiast zachować strefy wpływów na mapie przygody oraz rozbudowany model rozwoju herosów – w Might & Magic: Heroes VII nadal mamy wgląd we wszystkie drzewka umiejętności od samego początku zmagań i możemy planować ewolucję bohatera od początku do końca. Mapy przygody stały się bardziej otwarte, co przyczyniło się do położenia większego nacisku na aspekt eksploracyjny. W dodatku plansze zostały uatrakcyjnione dzięki większej rozmaitości form terenu oraz nowym interaktywnym elementom, dającym możliwość np. zużycia określonej ilości zasobów na wzniesienie mostu nad wąwozem. W miastach wprowadzono opcję mianowania gubernatora, wiążącą się z rozmaitymi korzyściami, oraz wykluczające się wzajemnie konstrukcje w schemacie rozbudowy. Z tą ostatnią innowacją wiąże się zwiększenie liczby jednostek z siedmiu do ośmiu na frakcję (w każdym mieście są dwa warianty istot najwyższego poziomu do wyboru). Trzeba też wspomnieć o urozmaiceniu form pól bitew oraz wprowadzeniu w starciach dużych premii za ataki z boku i od tyłu, co przełożyło się na pogłębienie warstwy taktycznej gry.

    Might & Magic: Heroes VII opracowano na silniku Unreal Engine 3. Pod względem szczegółowości grafiki produkcja nie oddaliła się zanadto od swojej poprzedniczki, ale dzięki wzbogaceniu palety efektów i urozmaiceniu map mnogością nowych obiektów, tytuł może być nieco przyjemniejszy dla oka niż Heroes VI. Warto też wspomnieć, że strategia studia Limbic została wzbogacona o dość zaawansowany edytor map. Można tworzyć dzięki niemu własne scenariusze, również z oskryptowanymi wydarzeniami i innymi nietuzinkowymi rozwiązaniami.


    - Gra bazuje na wstawce od PLAZA - Might.and.Magic.Heroes.VII-PLAZA,
    - Gra zaktualizowana do najnowszej wersji tj. v1.7 36046 od CODEX,
    - Zawiera DLC: Pre-Order Pack, Deluxe Edition Pack
    - Crack od CODEX,
    - Language Changer (niestety, brak tam Polskiego ale ustawić można w opcjach gry)
    - Nic nie zostało usunięte



    > Wielkość całego uploadu: 12,5 GB
    > Typ kompresji: rar
    > Dane naprawcze: 10%
    > Wersja językowa: Polski + inne (użyj Language Changera lub w opcjach gry)
    > Zawartość uploadu: gra - wypakuj i graj
    > YaGo



    Might & Magic: Heroes VII (2015) v1.7 - YaGo / Polska Wersja Językowa















    Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
    Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!
    20 Lipiec 2016 19:01
    Comments: 0
    Publications: 0

    rfgg

    dthedawd wad wad awd awd