Home Contacts

Gry

Ankieta

Jak oceniasz stronę

Bardzo fajna
Fajna
Średnia
Słaba
Bardzo słaba

Popularne

    Kalendarz

    «    Kwiecień 2024    »
    PoWtŚrCzPiSoNi
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930 

    Might & Magic: Heroes VII (2015) [CODEX] [.iso] [PL]

    5-02-2016, 13:17 | Kategoria: PC | Wyświetleń:


    Might & Magic: Heroes VII (2015) [CODEX] [.iso] [PL]


    Might & Magic: Heroes VII (2015) [CODEX] [.iso] [PL]



    Limbic Entertainment producent
    Ubisoft wydawca
    Ubisoft wydawca PL
    29 września 2015 ( światowa data premiery )
    29 września 2015 ( data wydania w Polsce )
    29 września 2015 ( premiera w USA )
    Strategiczne, fantasy, turowe, Might & Magic, multiplayer
    https://www.youtube.com/watch?v=HwJYKXsEnyU


    [opis]
    ===================
    Might & Magic: Heroes VII to siódma główna odsłona popularnej serii strategii turowych w realiach fantasy. Za produkcję odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, czyli zespół, który wcześniej opracował dodatki do „szóstki” oraz osadzone w tym samym uniwersum RPG Might & Magic X: Legacy. Gra opowiada o wojnie domowej toczonej o tron Imperium.
    Kampania koncentruje się na młodym księciu z rodu Gryfów imieniem Ivan, który w celu zdobycia korony utworzył tzw. Radę Cieni, zrzeszającą przedstawicieli sześciu frakcji. Poza sugestiami dotyczącymi bieżącej sytuacji, regularnie raczą oni księcia starymi opowieściami o najsłynniejszych bohaterach krainy Ashan (przedstawianych w formie scenariuszy do przejścia), co ma inspirować go do podejmowania właściwych decyzji. Might & Magic: Heroes VII oferuje sześć grywalnych frakcji. Wśród nich znalazły się Przystań, Akademia, Twierdza, Nekropolis, Sylvan oraz Lochy – dwie ostatnie zostały wybrane przez graczy w sieciowym głosowaniu. Podstawowe mechanizmy zabawy oparto na rozwiązaniach z poprzednich części. Gra stanowi więc mieszankę turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy zwiedzamy rozległe mapy, zbieramy surowce i rozbudowujemy swoje miasta. Oprócz tego w międzyczasie rozwijamy bohaterów, rekrutujemy jednostki i toczymy boje na pełnych detali mapach bitewnych. Autorzy wysłuchali sugestii fanów i przywrócili wiele rozwiązań, których brakowało w Heroes VI. Przede wszystkim zrezygnowano z uproszczonego modelu ekonomicznego, przywracając siedem odmian surowców w miejsce czterech. Każda frakcja dostała własny dwuwymiarowy ekran miasta z pojedynczymi animowanymi elementami (w „szóstce” to samo znalazło się dopiero po wypuszczeniu patcha 1.5). Usunięty został system transformacji podbitych zamków, więc np. zajęta Nekropolia nie przeobraża się już automatycznie we właściwy naszemu bohaterowi typ miasta. Jednostki straciły możliwość teleportowania się między lokacjami (znów konieczne jest korzystanie z karawan). Powróciło wykorzystywanie machin oblężniczych – katapult, balist, namiotów medyków itp. – podczas bitew. Ponadto przywrócono klasyczną księgę zaklęć i naukę czarów przez odwiedziny w miejskich Gildiach Magów. Postanowiono natomiast zachować strefy wpływów na mapie przygody oraz rozbudowany model rozwoju herosów – nadal mamy wgląd we wszystkie drzewka umiejętności od samego początku zmagań i możemy planować ewolucję bohatera od początku do końca. Mapy przygody stały się bardziej otwarte, co przyczyniło się do położenia większego nacisku na aspekt eksploracyjny. W dodatku plansze zostały uatrakcyjnione dzięki większej rozmaitości form terenu oraz nowym interaktywnym elementom, dającym możliwość np. zużycia określonej ilości zasobów na wzniesienie mostu nad wąwozem. W miastach wprowadzono opcję mianowania gubernatora, wiążącą się z rozmaitymi korzyściami, oraz wykluczające się wzajemnie konstrukcje w schemacie rozbudowy. Z tą ostatnią innowacją wiąże się zwiększenie liczby jednostek z siedmiu do ośmiu na frakcję (w każdym mieście są dwa warianty istot najwyższego poziomu do wyboru). Trzeba też wspomnieć o urozmaiceniu form pól bitew (głównie przez zwiększenie zagęszczenia przeszkód terenowych) oraz wprowadzeniu w starciach dużych premii za ataki z boku i od tyłu, co przełożyło się na pogłębienie warstwy taktycznej gry. Might & Magic: Heroes VII opracowano na silniku Unreal Engine 3. Pod względem szczegółowości grafiki produkcja nie oddaliła się zanadto od swojej poprzedniczki, ale dzięki wzbogaceniu palety efektów i urozmaiceniu map mnogością nowych obiektów, tytuł jest znacznie przyjemniejszy dla oka niż Heroes VI.



    [wymagania]
    ===================
    Rekomendowane: Intel Core i5 2400 3.1 GHz/AMD FX-6100 3.3 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 670/Radeon HD 7870 lub lepsza, Windows 7(SP1)/8/8.1 64-bit Minimalne: Intel Core i5 660 3.3 GHz/AMD Phenom II X4 955 3.2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460/Radeon HD 5850 lub lepsza, Windows 7(SP1)/8/8.1 64-bit



    [instalacja]
    ===================
    1. Wypal obraz płyty lub zamontuj w wirtualnym napędzie i zainstaluj
    2. Przegraj z płyty zawartość katalogu CODEX do katalogu z zainstalowaną grą
    3. Graj

    Instrukcja instalacji spolszczenia:
    1. Zawartosc katalogu MM.Heroes.VII.SPOLSZCZENIE skopiuj do katalogu z zainstalowana gra.
    2. Uruchom gre i zmien ustawienia jezykowe w opcjach video (trzeba przewinac na sam dól)














    Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
    Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!