Etherlords
Etherlords to strategia turowa z elementami cRPG przypominająca niezapomnianą serię gier Heroes of Might & Magic, jednak zaopatrzona w nowoczesną i bardzo ładną trójwymiarową grafikę. Przenosimy się w niej do fantastycznego świata Etheru, gdzie cztery rasy (każda o odmiennych cechach, żyjąca w innym środowisku, posiadająca inną kulturę i styl prowadzenia walki) stają do boju przeciwko sobie. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z nich i zadbać o jej pó1niejszy rozwój prowadzący do zwycięstwa.
Data Premiery:
¦wiat: 20 listopada 2001
Polska: 11 stycznia 2002
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D.
Etherlords II: Second Age
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje. Rozgrywka nie zmieniła się znacząco w stosunku do pierwszej części, tzn. nadal jest to połączenie eksploracji, podbijania nowych terytoriów, pozyskiwania surowców, walki oraz oczywiście podążania fabułą przewodnią. Starcia armii również toczą się na trójwymiarowych arenach, gdzie gracz może podejmować taktyczne decyzje o tym jaką kombinacją czarów zaatakować przeciwnika czy jakiego potwora wysłać do boju.
kategoria: strategiczne / turowa
Data Premiery:
¦wiat: 30 września 2003
Polska: 16 pa1dziernika 2003
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1 - 16
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium II 450 MHz (lub kompatybilny), 128 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 98/ME/2000/XP.
Etherlords to strategia turowa z elementami cRPG przypominająca niezapomnianą serię gier Heroes of Might & Magic, jednak zaopatrzona w nowoczesną i bardzo ładną trójwymiarową grafikę. Przenosimy się w niej do fantastycznego świata Etheru, gdzie cztery rasy (każda o odmiennych cechach, żyjąca w innym środowisku, posiadająca inną kulturę i styl prowadzenia walki) stają do boju przeciwko sobie. W grze możemy objąć dowodzenie nad jedną z nich i zadbać o jej pó1niejszy rozwój prowadzący do zwycięstwa.
Data Premiery:
¦wiat: 20 listopada 2001
Polska: 11 stycznia 2002
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D.
Etherlords II: Second Age
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje. Rozgrywka nie zmieniła się znacząco w stosunku do pierwszej części, tzn. nadal jest to połączenie eksploracji, podbijania nowych terytoriów, pozyskiwania surowców, walki oraz oczywiście podążania fabułą przewodnią. Starcia armii również toczą się na trójwymiarowych arenach, gdzie gracz może podejmować taktyczne decyzje o tym jaką kombinacją czarów zaatakować przeciwnika czy jakiego potwora wysłać do boju.
kategoria: strategiczne / turowa
Data Premiery:
¦wiat: 30 września 2003
Polska: 16 pa1dziernika 2003
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1 - 16
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium II 450 MHz (lub kompatybilny), 128 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 98/ME/2000/XP.
wielkość całości: 1.87 GB
rodzaj kompresji: RAR
zawartość uploadu: obraz iso
wersja językowa:PL
rodzaj kompresji: RAR
zawartość uploadu: obraz iso
wersja językowa:PL
Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!