Seamless Entertainment ( producent )
Seamless Entertainment ( wydawca )
gry akcji (science-fiction)
25 stycznia 2012 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
25 stycznia 2012 ( data premiery w USA )
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Seamless Entertainment ( wydawca )
gry akcji (science-fiction)
25 stycznia 2012 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
25 stycznia 2012 ( data premiery w USA )
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Opis gry:
SOL: Exodus to wyprodukowana przez firmę Seamless Entertainment gra akcji, której fabuła osadzona w dalekiej przyszłości. Naukowcy odkrywają, że z trudem skolonizowany układ słoneczny ulegnie zagładzie. Wybucha wojna pomiędzy tymi, którzy chcą znaleźć sposób na przetrwanie i głoszącymi kres ludzkości. Gracze mają okazję zasiąść za sterami gwiezdnych myśliwców i toczyć bitwy ze statkami wrogiej frakcji.
SOL: Exodus to kosmiczna gra akcji wzbogacona elementami symulacyjnymi. Jest to dzieło niezależnego zespołu Seamless Entertainment, w skład którego wchodzi m.in. wieloletni pracownik studia Firaxis Dan Magaha oraz główny projektant pierwszego Saints Row - Chris Stockman.
Akcja gry osadzona jest w przyszłości, w czasach gdy rasa ludzka zdołała skolonizować cały układ słoneczny. Niestety naukowcy odkrywają, że cały ten układ planetarny w ciągu kilku dekad czeka zagłada. Rozpoczyna się wyścig z czasem, w którym stawką jest przetrwanie naszej rasy. Nie wszyscy jednak chcą, aby nam się powiodło. Coraz większą popularność zaczyna zdobywać kult uważający, że gatunek ludzki powinien wyginąć. Konflikt między tą radykalną frakcją a resztą społeczeństwa szybko przeradza się w otwartą wojnę.
SOL: Exodus to kosmiczna strzelanka wzbogacona elementami symulacyjnymi. Celem autorów było odtworzenie stylu zabawy, jaki oferowały serie takie jak Wing Commander, Freespace czy X-Wing/Tie-Fighter. W grze zasiadamy ze sterami nowoczesnego i solidnie uzbrojonego myśliwca gwiezdnego. Zabawa polega głównie na toczeniu starć z innymi statkami, zarówno niewielkimi myśliwcami, jak i olbrzymimi krążownikami. Nie ma tutaj żadnego wątku ekonomicznego, czy otwartego świata. Zamiast tego liczy się jedynie wypełnianie misji o charakterze militarnym. Co ciekawe wszystkie bitwy rozgrywają się wewnątrz naszego układu słonecznego. Skala potyczek jest bardzo duża i znacznie przewyższa to, co do tej pory oferowały produkcje tego typu.
Gra powstała w oparciu o technologię Unreal Engine 3. Jej zastosowanie umożliwiło twórcom stworzenie pięknego i pełnego detali wirtualnego kosmosu. Ponadto, wydajność tego silnika pozwoliła na dostarczenie nam olbrzymich bitew gwiezdnych.
SOL: Exodus to wyprodukowana przez firmę Seamless Entertainment gra akcji, której fabuła osadzona w dalekiej przyszłości. Naukowcy odkrywają, że z trudem skolonizowany układ słoneczny ulegnie zagładzie. Wybucha wojna pomiędzy tymi, którzy chcą znaleźć sposób na przetrwanie i głoszącymi kres ludzkości. Gracze mają okazję zasiąść za sterami gwiezdnych myśliwców i toczyć bitwy ze statkami wrogiej frakcji.
SOL: Exodus to kosmiczna gra akcji wzbogacona elementami symulacyjnymi. Jest to dzieło niezależnego zespołu Seamless Entertainment, w skład którego wchodzi m.in. wieloletni pracownik studia Firaxis Dan Magaha oraz główny projektant pierwszego Saints Row - Chris Stockman.
Akcja gry osadzona jest w przyszłości, w czasach gdy rasa ludzka zdołała skolonizować cały układ słoneczny. Niestety naukowcy odkrywają, że cały ten układ planetarny w ciągu kilku dekad czeka zagłada. Rozpoczyna się wyścig z czasem, w którym stawką jest przetrwanie naszej rasy. Nie wszyscy jednak chcą, aby nam się powiodło. Coraz większą popularność zaczyna zdobywać kult uważający, że gatunek ludzki powinien wyginąć. Konflikt między tą radykalną frakcją a resztą społeczeństwa szybko przeradza się w otwartą wojnę.
SOL: Exodus to kosmiczna strzelanka wzbogacona elementami symulacyjnymi. Celem autorów było odtworzenie stylu zabawy, jaki oferowały serie takie jak Wing Commander, Freespace czy X-Wing/Tie-Fighter. W grze zasiadamy ze sterami nowoczesnego i solidnie uzbrojonego myśliwca gwiezdnego. Zabawa polega głównie na toczeniu starć z innymi statkami, zarówno niewielkimi myśliwcami, jak i olbrzymimi krążownikami. Nie ma tutaj żadnego wątku ekonomicznego, czy otwartego świata. Zamiast tego liczy się jedynie wypełnianie misji o charakterze militarnym. Co ciekawe wszystkie bitwy rozgrywają się wewnątrz naszego układu słonecznego. Skala potyczek jest bardzo duża i znacznie przewyższa to, co do tej pory oferowały produkcje tego typu.
Gra powstała w oparciu o technologię Unreal Engine 3. Jej zastosowanie umożliwiło twórcom stworzenie pięknego i pełnego detali wirtualnego kosmosu. Ponadto, wydajność tego silnika pozwoliła na dostarczenie nam olbrzymich bitew gwiezdnych.
Wymagania sprzętowe:
Minimalne:
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
Processor: 1.8Ghz Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2, or equivalent
Memory: 2.0GB
Graphics: DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM;(NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB)
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB available
Sound: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Zalecane:
OS: Windows 7
Processor: 2.0Ghz Quad Core
Memory: 4.0GB
Graphics: DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA (GeForce GTX260 / ATI Radeon 4870)
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB available
Sound: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Instalacja:
1. Zamontuj obraz gry wirtualnie , albo nagraj na płyte
2. Zainstaluj gre
3. Skopiuj cracka z obrazu gry do katalogu z zainstalowaną grą
4. Graj
Minimalne:
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
Processor: 1.8Ghz Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2, or equivalent
Memory: 2.0GB
Graphics: DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM;(NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB)
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB available
Sound: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Zalecane:
OS: Windows 7
Processor: 2.0Ghz Quad Core
Memory: 4.0GB
Graphics: DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA (GeForce GTX260 / ATI Radeon 4870)
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 4 GB available
Sound: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Instalacja:
1. Zamontuj obraz gry wirtualnie , albo nagraj na płyte
2. Zainstaluj gre
3. Skopiuj cracka z obrazu gry do katalogu z zainstalowaną grą
4. Graj
ZAWARTOŚĆ:
PLIK ISO 2 GB
Crack SKIDROW
HASŁO:BRAK
PLIK ISO 2 GB
Crack SKIDROW
HASŁO:BRAK
Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!