Last Half of Darkness: Society of the Serpent Moon (2011) -FLT
F Studios ( producent )
WRF Studios ( wydawca )
przygodowe
sierpień 2011 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
Rozmiar : 2.15 GB
WRF Studios ( wydawca )
przygodowe
sierpień 2011 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
Rozmiar : 2.15 GB
Serpent Moon to podtytuł kolejnej odsłony serii gier przygodowych Last Half of Darkness, tworzonych przez firmę WRF Studios.
Oprócz zupełnie nowej fabuły, gra oferuje również znacznie poprawioną w stosunku do swoich poprzedniczek oprawę wizualną – wszystkie lokacje oraz scenki przerywnikowe zostały przygotowane w wyższej rozdzielczości i jakości.
Tym razem porzucamy znane z dwóch poprzednich części cyklu miasteczko Shadowcrest na rzecz francuskiego Antibes - ale po kolei. Główny bohater otrzymuje dziwną przesyłkę, w której znajduje niechlujnie spisaną notatkę, tajemniczą mapę oraz zakrwawiony pierścionek narzeczonej. Adres zwrotny prowadzi właśnie do wspomnianego Antribes, dokąd kilka dni wcześniej narzeczona bohatera została wysłana w celu opisania i rozwikłania tajemniczych morderstw gnębiących spokojną do tej pory okolicę. Nadmieńmy, iż morderstwa te noszą wszelkie oznaki popełnienia ich przez wampiry.
Podążając śladami swojej dziewczyny, główny bohater, w którego wciela się gracz, musi rozwiązać starożytną tajemnicę i odkryć źródło zła powodującego, iż mieszkańcy cichego miasteczka zamieniają się w polujące nocą krwiożercze bestie. Po raz kolejny mamy do czynienia z całą serią intrygujących i tajemniczych zagadek, które rozwiązujemy wchodząc w interakcje z napotkanymi postaciami, przeczesując mroczne lokacje i kojarząc zdobyte fakty. Podstawą rozgrywki jest oczywiście klasyczny interfejs point & click, natomiast atmosfera grozy, obecna od pierwszej części gry, nadal podkreślana jest zarówno przez efekty wizualne jak i oprawę dźwiękową – dynamiczne mgły, ciemne zaułki, zacinający deszcz, dziwne jęki i zawodzenia.
Oprócz zupełnie nowej fabuły, gra oferuje również znacznie poprawioną w stosunku do swoich poprzedniczek oprawę wizualną – wszystkie lokacje oraz scenki przerywnikowe zostały przygotowane w wyższej rozdzielczości i jakości.
Tym razem porzucamy znane z dwóch poprzednich części cyklu miasteczko Shadowcrest na rzecz francuskiego Antibes - ale po kolei. Główny bohater otrzymuje dziwną przesyłkę, w której znajduje niechlujnie spisaną notatkę, tajemniczą mapę oraz zakrwawiony pierścionek narzeczonej. Adres zwrotny prowadzi właśnie do wspomnianego Antribes, dokąd kilka dni wcześniej narzeczona bohatera została wysłana w celu opisania i rozwikłania tajemniczych morderstw gnębiących spokojną do tej pory okolicę. Nadmieńmy, iż morderstwa te noszą wszelkie oznaki popełnienia ich przez wampiry.
Podążając śladami swojej dziewczyny, główny bohater, w którego wciela się gracz, musi rozwiązać starożytną tajemnicę i odkryć źródło zła powodującego, iż mieszkańcy cichego miasteczka zamieniają się w polujące nocą krwiożercze bestie. Po raz kolejny mamy do czynienia z całą serią intrygujących i tajemniczych zagadek, które rozwiązujemy wchodząc w interakcje z napotkanymi postaciami, przeczesując mroczne lokacje i kojarząc zdobyte fakty. Podstawą rozgrywki jest oczywiście klasyczny interfejs point & click, natomiast atmosfera grozy, obecna od pierwszej części gry, nadal podkreślana jest zarówno przez efekty wizualne jak i oprawę dźwiękową – dynamiczne mgły, ciemne zaułki, zacinający deszcz, dziwne jęki i zawodzenia.
Brak
Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!