Street Fighter IV
Info:
Capcom ( producent )
Capcom ( wydawca )
zręcznościowe ( walki )
02 lipca 2009 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
07 lipca 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Capcom ( wydawca )
zręcznościowe ( walki )
02 lipca 2009 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
07 lipca 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Opis:
Akcja gry osadzona została pomiędzy drugą a trzecią częścią cyklu. Do naszej dyspozycji oddanych zostało 20 postaci, do których oprócz starych znajomych, występujących w poprzednich edycjach (Ryu, Chun-Li, Ken, Guile, Blanka, E. Honda, Zangief, Dhalsim, Balrog, Vega, Sagat, M. Bison), dołączyło także aż pięciu nowych bohaterów - tajna agentka Crimson Viper wykorzystująca w walce liczne dobrodziejstwa techniki, zapaśnik lucha libre El Fuerte, francuski żołnierz Abel preferujący walki w stylu MMA, otyły rywal Kena ? Rufus oraz nowy główny boss - Seth.
Jeżeli zaś chodzi o sposób prowadzenia rozgrywki, to Street Fighter IV powrócił w swych założeniach do korzeni. Tak, więc pomimo trójwymiarowych postaci i środowiska, walki jak dawniej toczone są w konwencji 2D. Twórcy zdecydowali się usunąć obecną w Street Fighter III możliwość parowania ataków przeciwników. W zamian za to wprowadzili tak zwany revenge system - podczas przyjmowania ciosów ładuje się specjalny, podzielony na dwie części pasek. Zgromadzoną w ten sposób energię możemy wykorzystać do przygotowania tzw. Ultra Combo.
Jak zwykle w tego typu grach najwięcej emocji dostarczyć mogą pojedynki z żywym przeciwnikiem, które w Street Fighter IV możemy toczyć również za pośrednictwem Internetu.
Oprawa graficzna została wykonana przy użyciu technologii cel-shading, dzięki czemu posiada typowy dla serii, komiksowy charakter. Modele postaci i areny wyraźnie wzorowane były na tych znanych z pierwszych części Ulicznego Wojownika
Jeżeli zaś chodzi o sposób prowadzenia rozgrywki, to Street Fighter IV powrócił w swych założeniach do korzeni. Tak, więc pomimo trójwymiarowych postaci i środowiska, walki jak dawniej toczone są w konwencji 2D. Twórcy zdecydowali się usunąć obecną w Street Fighter III możliwość parowania ataków przeciwników. W zamian za to wprowadzili tak zwany revenge system - podczas przyjmowania ciosów ładuje się specjalny, podzielony na dwie części pasek. Zgromadzoną w ten sposób energię możemy wykorzystać do przygotowania tzw. Ultra Combo.
Jak zwykle w tego typu grach najwięcej emocji dostarczyć mogą pojedynki z żywym przeciwnikiem, które w Street Fighter IV możemy toczyć również za pośrednictwem Internetu.
Oprawa graficzna została wykonana przy użyciu technologii cel-shading, dzięki czemu posiada typowy dla serii, komiksowy charakter. Modele postaci i areny wyraźnie wzorowane były na tych znanych z pierwszych części Ulicznego Wojownika
Screeny:
Hasło:
brak
Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!
Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!