Home Contacts

Gry

Ankieta

Jak oceniasz stronę

Bardzo fajna
Fajna
Średnia
Słaba
Bardzo słaba

Popularne

    Kalendarz

    «    Maj 2024    »
    PoWtŚrCzPiSoNi
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031 

    Quake 3 Arena [ENG / PL] [ iso]-PalmUs

    8-02-2016, 07:43 | Kategoria: PC | Wyświetleń:


    Quake 3 Arena [ENG / PL] [ iso]-PalmUs





    Quake 3 Arena [ENG / PL] [ iso]-PalmUs

    producent: id Software
    wydawca: Activision

    kategoria: gry akcji / FPP

    Data Premiery:
    Świat: 03 grudnia 1999
    Polska: 03 lutego 2000

    tryb gry: single / multiplayer
    tryb multiplayer: LAN / Internet
    wymagania wiekowe: 16+

    nośnik: 1 CD

    Wymagania sprzętowe:
    Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D z 8 MB RAM .

    Wersja językowa: angielska i polska


    Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet.Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player.

    Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.

    Celem twórców Q3A było całkowite pozbycie się "fabularnego" trybu gry dla jednego gracza i zastąpienie go trybem "deathmatch". System sztucznej inteligencji sterujący zachowaniem komputerowych przeciwników został opracowany na podstawi badań nad zachowaniem "żywych" graczy w trybach multiplayer.

    Gra składa się z 30 poziomów, z których każdy zawiera 4-5 aren. Ukończenie jednej z nich umożliwia dostęp do następnej.

    Na potrzeby Q3A opracowano nowy "engine" graficzny umożliwiający szybką, dynamiczną grę nawet na słabszych komputerach.








    Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
    Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!