Home Contacts

Gry

Ankieta

Jak oceniasz stronę

Bardzo fajna
Fajna
Średnia
Słaba
Bardzo słaba

Popularne

    Kalendarz

    «    Maj 2024    »
    PoWtŚrCzPiSoNi
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031 

    E Y E Divine Cybermancy [TiNYiSO] [ENG]

    5-02-2016, 19:52 | Kategoria: PC | Wyświetleń:


    E Y E Divine Cybermancy [TiNYiSO] [ENG]

    E Y E Divine Cybermancy   [TiNYiSO] [ENG]



    Historia opowiadana w E.Y.E przenosi nas w mroczną i tajemniczą przyszłość, inspirowaną takimi tytułami jak Blade Runner, Ghost In The Shell oraz Warhammer 40 000. Trwający od wielu lat konflikt pomiędzy Federacją i Metastreumonic Force wkracza w kulminacyjną fazę. Rozgrywka stopniowo odkrywa przed graczem subtelną sieć konspiracji, powiązań oraz manipulacji obu stron konfliktu, których celem jest sięgnięcie po absolutną władzę.
    E.Y.E jest grą akcji przedstawioną w perspektywie pierwszej osoby, która wykorzystuje liczne rozwiązania znane nam z produkcji RPG. Aby odnieść sukces, gracz musi zarządzać swoim inwentarzem, sprawnie operować zestawem umiejętności oraz kilkunastu rodzajów implantów oddanych do jego dyspozycji. Istotną rolę odgrywają również postaci niezależne, z którymi gracz może konwersować przy pomocy rozbudowanego systemu dialogów ? pozyskując w ten sposób niejednokrotnie, ważne informacje.
    Tryb kampanii podzielony został na 7 rozdziałów, z których każdy poza misjami głównymi, zawiera również szereg zadań pobocznych. Interesujący jest fakt, że jeżeli graczowi nie uda się pomyślnie wykonać danego zadania, nie oznacza to natychmiastowego końca zabawy. Wręcz przeciwnie, jego porażka w dynamiczny sposób wpłynie na kształtowanie otaczającego go świata. Przejawiać się to może w różny sposób, np.: we wrogim nastawieniu do naszej osoby, neutralnej dotąd frakcji.
    Nasz arsenał składa się z 25 rodzajów broni, przeznaczonych zarówno do walki bezpośredniej, jak i dystansowej. Dodatkowym atrybutem, dodającym smaku rozgrywce jest system odkryć naukowych jakich możemy dokonać w grze (możemy modyfikować nasz ekwipunek przy użyciu niemalże 50 rodzajów rozwiązań technologicznych). Ciekawym elementem jest również wprowadzenie wskaźnika stanu psychicznego naszego bohatera. Silne emocje mogą negatywnie wpływać na jego zachowanie np: na krótką chwilę unieruchamiając postać.
    Poziomy charakteryzują się dużą liczbą alternatywnych ścieżek i zostały zaprojektowane z myślą o swobodzie działania. Gracz sam może decydować w jaki sposób chce podejść do danego problemu, tworząc tym samym własny styl gry. Nieliniowość sprawia, iż eksploracja otoczenia daje wiele przyjemności, a brak odgórnie wytyczonej drogi wpływa pozytywnie na żywotność tytułu.









    Dostęp do plików i niektórych części serwisu jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników!
    Zarejestruj się za darmo TUTAJ. Pamiętaj, aby podać poprawny adres mail!